czwartek, 16 czerwca 2016

Poduszka piankowa z pamięcią kształtu W0480003001

Poduszka do siedzenia zapobiegająca odleżynom, wykonana została z wysokiej jakości pianki zapamiętującej kształt. Jej zadaniem jest pomoc w zapobieganiu odleżynom umiarkowanego a nawet wysokiego stopnia. Jest to poduszka najwyższej światowej klasy wykonana przez firmę Thuasne. Dodatkowo poduszka posiada nieprzemakalny pokrowiec co za pobiega dostawania się różnego rodzaju płynom do środka poduszki.

Tą oraz inne nasze poduszki można obejrzeć na:

http://abcreha.pl/pl/c/Poduszki-przeciwodlezynowe/53

1 komentarz:

  1. Bardzo fajna rzecz. Może uda mi się taką kupić babci :) Zastanawiałam się też nad szkłem powiększającym lub lupą (tutaj link do sklepu)> Mam nadzieje, ze uda mi sie cos takiego znalezc :)

    OdpowiedzUsuń